Jaar

2020

Bijzonderheden

Wordpress, One page design, Gravity Forms

Interesse gewekt?

Bakken voor het goede doel

De Goede Doelen Bakkerij is een particulier initiatief en heeft inmiddels de harten (of beter gezegd ‘magen’) van vele Amersfoorters en omwonenden veroverd. Achter De Goede Doelen Bakkerij zit de 10-jarige Suze en haar familie, die ‘best of both worlds’ combineren: Liefde voor het bakken van lekkere dingen en compassie voor mensen. De volledige winst van de bakdagen gaat iedere maand naar 2 sponsorkinderen in Uganda via Compassion.

Voor 2022 heeft ze zich opgegeven voor Heel Holland Bakt Kids, dus misschien zien we haar binnenkort ook live bakken!

Mobiel navigeren

De meeste bestellingen bij De Bakkerij worden via de mobiele telefoon gedaan. Om die reden moesten we een oplossing bedenken om klanten zo snel mogelijk door het formulier te laten bewegen. Door een slim formulier, gemaakt in Gravity Forms, worden op een conditionele wijze de juiste vragen gesteld. Dat zorgt er voor dat bezoekers niet alle velden tegelijk zien, maar dat ze verschijnen op basis van antwoord opties.

De website is volledig responsief opgebouwd, waardoor navigeren via telefoon of tablet een makkie is geworden.

  • phone border
    dgdb-mobile
  • phone border
    De Goede Doelen Bakkerij - Mobile Screenshot 1
  • phone border
    De Goede Doelen Bakkerij - Mobile Screenshot 2

Features

De website valt in de categorie ‘one page design‘: Alle content bevindt zich in 1 scherm en het bestelformulier van Gravity Forms opent in een lightbox. De bezoeker hoeft op deze manier weinig moeite te doen om informatie te vinden. Een one page design is vooral geschikt voor websites met een specifieke focus, zoals campagne websites.

Klaar om te lanceren?

Laat je gegevens achter en we nemen vrijblijvend contact op om jouw plannen te bespreken.