Jaar

2022

Bijzonderheden

Wordpress, Nieuws, FAQ

Interesse gewekt?

Goed geïnformeerd

Over energie zijn veel misverstanden: wat is duurzaam en wat niet? Waar moeten we in investeren en wat laten we achter? Onze opdrachtgever Warmtebedrijf Amersfoort heeft zich als doel gesteld om, met behulp van specifieke websites, glashelder te communiceren over nieuwe ontwikkelingen in de regio.

Met websites voor Aardwarmte in Amersfoort en Eemwarmte wordt met behulp van tekst en beeld uitgelegd wat duurzame energie is en hoe het wordt opgewekt.

Eenvoud met een boodschap

De websites voor Aardwarmte en Eemwarmte zijn geen technische hoogstandjes, maar hebben een duidelijk doel: een boodschap overbrengen. Om dit te te realiseren wordt gebruik gemaakt van diverse vormen van content: animaties, video, nieuws, veelgestelde vragen en een download sectie.

  • phone border
    Aardwarmte-mobile-1
  • phone border
    Aardwarmte-mobile2
  • phone border
    Aardwarmte-mobile3

Primaire en secundaire content

Bij de opzet van de website is rekening gehouden met primaire en secundaire content, om te bewaken dat de kern van de boodschap niet ondersneeuwt. In dit geval is gekozen voor een secundair navigatiemenu. Hiermee blijven alle items zichtbaar, maar wordt het oog van de bezoeker in eerste instantie getrokken naar de kernboodschap: Wat is aardwarmte, hoe werkt het en wat betekent dit voor mij?

Klaar om te lanceren?

Laat je gegevens achter en we nemen vrijblijvend contact op om jouw plannen te bespreken.