Op welke service kun je rekenen wanneer je een website bij ons host?
1. Service overeenkomst
- Wij bieden een Service overeenkomst aan waarin duidelijk is welke serviceniveaus je van ons kunt verwachten.
- Onze standaard ondersteuningstijden zijn maandag t/m vrijdag van 8.30 – 17.00 uur.
- Vragen en problemen worden afgehandeld op basis van binnenkomst en urgentie.
- Indien gewenst, kunnen er in overleg andere afspraken worden gemaakt voor ondersteuning buiten de standaard tijden.
2. Inbegrepen diensten
- Alle onderhoudstaken die verband houden met het hostingpakket of de website, zoals beschreven in de gekozen pakketten, zijn inbegrepen.
- Dit omvat bijvoorbeeld het up-to-date houden van de hostingomgeving, inclusief PHP-versies, en het onderhouden van de website zelf, zoals het updaten van WordPress en plugins.
3. Probleemoplossing en updates
- Wanneer er problemen ontstaan door het updaten van de hostingomgeving of de website, wordt altijd eerst toestemming gevraagd dat wij tijd besteden aan het oplossen hiervan.
- Als je een vraag hebt over een wens, een probleem met de website of iets anders, geven we eerst een inschatting van de tijd die nodig is voor onderzoek. Daarna volgt een inschatting van de tijd voor de oplossing.
- Ons uurtarief voor het uitvoeren van werkzaamheden is € 99,-.
4. Strippenkaart
- Je kunt kiezen voor onze strippenkaart: koop 10 uur, en krijg 12 uur tegoed. Dit tegoed is een jaar houdbaar.
5. De MyBit website beveiliging
- Hosting: Wij zorgen ervoor dat PHP up-to-date is.
- Website: We houden in WordPress de plugins up-to-date.
- Beveiliging: We gebruiken beveiligingsmaatregelen zoals WordFence, ReCaptcha en spamfiltering om je website te beschermen.